![](https://www.chortkivmr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/GERB-512-piks-200x200.png)
![](https://www.chortkivmr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/329144991_176661551381230_2292388484338926229_n-300x200.jpg)
![](https://www.chortkivmr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/324595533_594293925383601_4412181407880184689_n-268x300.jpg)
![](https://www.chortkivmr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/343588226_206728385444773_3049569948756925567_n-300x225.jpg)
![](https://www.chortkivmr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/277773985_3112491919011177_2484223137445125037_n-300x199.jpg)
Що таке "Картка Чортківчанина"
Хто має право на “Картку Чортківчанина"
- інваліди війни 1, 2, 3 груп, учасники бойових дій;
- потерпілі та ліквідатори внаслідок катастрофи на ЧАЕС 1 та 2 категорій;
- реабілітовані;
- інваліди загального захворювання 1 та 2 груп;
- діти, інвалідність яких пов’язана із наслідками катастрофи на ЧАЕС;
- дружина (чоловік), опікун дітей ( на час опікунства) померлого громадянина із числа ліквідаторів категорії 1, 2, смерть якого пов’язана з ЧАЕС ;
- пенсіонери віком 65 років і більше;
- почесні громадяни міста.
а також ВПО з даних категорій громадян
Де можна оформити картку
Центр надання адміністративних послуг - вул. Шевченка, 21
Які документи необхідні для оформлення та отримання
Щоб отримати картку необхідно надати документи:
-паспорт громадянина України або ID-картку;
-документ, що підтверджує статус пільговика (посвідчення пільговика);
-РНОКПП (ІПН);
-кольорове фото, розміром 3×4;
Всі документи необхідно надати в оригіналах, після чого документи скануються і повертаються особі .
Що робити у разі втрати/поломки картки?
У разі втрати чи поломки картки потрібно звернутись у Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) Чорткова для її блокування та переоформлення нової. Її оформлення коштуватиме 35 гривень.