Опис послуги
Шифр 2.2
Назва Зняття з реєстрації місця проживання особи
Суб’єкт надання Відділ з питань державної реєстрації Чортківської міської ради
Строк надання У день подання документів
Інформаційна картка
Необхідні документи
1. Заява встановленого зразка (формується адміністратором під час прийому).
2. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання: Паспорт громадянина України / ID картка з витягом з демографічного реєстру (довідка форми 13) / Свідоцтво про народження дитини (для реєстрації осіб віком до 14 років) / Посвідка на проживання.
3. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку). Для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби, – довідка про проходження військової служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою згідно з додатком 10.
4. Квитанція про сплату адміністративного збору.
У разі подання заяви законним представником особи додатково подаються:
-
Документ, що посвідчує особу представника
-
Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами)
Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
Бланки заяв
-
Заява
-
Зразок заповненої заяви