Шановні відвідувачі!
Вас вітає Управління соціального захисту та охорони здоров’я Чортківської міської ради!
За допомогою сервісу «Електронне звернення» Ви можете задати питання, яке Вас цікавить, начальнику управління, його заступникам чи керівникам структурних підрозділів і отримати на нього відповідь.
ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ – викладені в електронному документі пропозиції, заяви, скарги, відправлені автором в електронній формі на електронну адресу управління соціального захисту та охорони здоров’я.
Сервіс «Електроне звернення» є засобом швидкої та зручної комунікації між суб’єктами звернень та органом місцевого самоврядування, яка забезпечує отримання електронних звернень з питань, що порушуються автором, а також надання відповідей на них в електронній формі протягом 15 робочих днів.
Не підлягають розгляду та відповіді електронні звернення, які містять:
- питання, що не віднесені до компетенції управління;
- ненормативну лексику чи образливі висловлювання;
- політичні заклики;
- питання, які вимагають відповідно до встановленого порядку наявності реквізитів (підписи, печатки та ін.);
- будь-яку рекламу.
Про відмову в розгляді електронного звернення у зазначених випадках повідомляється авторові протягом 5 робочих днів після отримання електронного звернення електронним листом.
Відповіді на звернення направляються електронною поштою, яка вказана при заповненні звернення. У випадку внесення некоректних чи недостовірних даних, відповідь на звернення не надається.
Для того щоб на всі питання своєчасно давались чіткі та ясні відповіді, просимо Вас викласти суть звернення максимально ясно і докладно, зі вказанням всієї необходної додаткової інформації.
Електронне звернення можна подати на електрону адресу:
chortkiv.misto@sobes-ter.gov.ua
Відправляючи електронне звернення ви надаєте згоду на обробку Ваших персональних даних відповідно до ст.6 ЗУ “Про захист персональних даних”
Дякуємо Вам за увагу до нашої сторінки.
Будемо раді допомогти Вам і відповісти на Ваші питання!