Керуюча справами виконавчого комітету
E-mail: info@chortkivmr.gov.ua Контакти:Адреса: 48500 м. Чортків вул. Тараса Шевченка, 21, каб.4 Графік особистого прийому
|
Керуючий справами виконавчого комітету Чортківської міської ради (далі – керуюча справами) є посадовою особою місцевого самоврядування, на яку розповсюджується дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
У своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Регламентом виконавчого комітету Чортківської міської ради та іншими актами міської ради.
У своїй повсякденній діяльності керуюча справами підпорядковується міському голові.
Здійснює організацію роботи апарату та виконавчих органів міської ради.
Організовує:
- дотримання працівниками міської ради трудової дисципліни та правил внутрішньо-трудового розпорядку;
- дотримання посадовими особами регламенту роботи виконавчого комітету;
- планування роботи виконавчого комітету, доведення до виконавців розпоряджень міського голови;
- організовує підготовку питань, що вносяться на розгляд виконавчого комітету, та забезпечує оприлюднення проектів рішень виконавчого комітету;
- організовує підготовку засідань виконавчого комітету;
- забезпечує своєчасне доведення рішень виконавчого комітету до виконавців, а також їх оприлюднення у визначеному законом порядку;
- організовує здійснення контролю за виконанням рішень виконавчого комітету;
- вирішує за розпорядженням, дорученням міського голови, рішенням виконавчого комітету інші питання, пов’язані з діяльністю виконавчого комітету та інших виконавчих органів ради;
- у межах наданих повноважень готує проєкти розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету.
Підписує окремі додатки до розпоряджень та рішень виконкому перед поданням на підпис міському голові.
- візує проєкти розпоряджень міського голови та виконавчого комітету, а також веде протоколи засідань виконавчого комітету;
- контроль за веденням діловодства в міській раді;
- контроль за підготовкою посадових інструкцій начальників відділів, служб, секторів виконавчих органів міської ради та забезпечує ознайомлення з ними посадових осіб;
- ведення квартирного обліку;
- ведення обліку особистого прийому громадян.
Координує:
- взаємодію між секторами, відділами, управліннями виконавчих органів міської ради в частині виконання ними службових повноважень;
- взаємодію виконавчих органів ради по виконанню ними делегованих повноважень;
- забезпечення розгляду звернень громадян та їх об’єднань, контролює стан цієї роботи на підприємствах, установах і організаціях, розташованих на території міста;
- розгляд відповідно до законодавства, клопотань та внесених подань про нагородження державними нагородами України та почесними грамотами і подяками Чортківської міської ради;
- реалізацію державної політики у сфері архівної справи і діловодства.
У межах своїх повноважень спрямовує, координує та контролює діяльність:
- Юридичного відділу міської ради.
- Загального відділу апарату міської ради;
- Відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради;
- Архівного сектору міської ради;
- Відділу «Центр надання адмінстративних послуг» міської ради;
- Відділу персоналу та нагород міської ради;
- Служби господарського забезпечення.
Здійснює контроль за використанням службових приміщень апарату та виконавчих органів міської ради;
Сприяє роботі структурних підрозділів міської ради щодо підготовки та проведення виборів, референдумів та загальноміських заходів на території міста.
Очолює комісії відповідно до розпоряджень міського голови.
Вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників підпорядкованих відділів міської ради, керівників комунальних підприємств міста, з якими взаємодіє в межах наданих повноважень, застосування до них заохочень (виплату премій) та дисциплінарних стягнень.
Сприяє підвищенню кваліфікації посадових осіб підпорядкованих відділів міської ради.
Проводить особистий прийом громадян, забезпечує розгляд їх звернень.
За дорученням міського голови організовує роботу виконавчих органів ради за іншими напрямками діяльності.
Погоджує проекти рішень міської ради за напрямом діяльності, службові документи, проекти організаційно-розпорядчих документів виконавчого комітету міської ради та міського голови.
Підписує та візує документи у межах своєї компетенції.
Підписує окремі додатки до розпоряджень міського голови.
Несе персональну відповідальність за неякісне та несвоєчасне виконання покладених завдань за напрямом діяльності.