Служба у справах дітей Чортківської міської ради
ПОЛОЖЕННЯ
про службу у справах дітей Чортківської міської ради
(нова редакція)
- Загальні положення
- Служба у справах дітей Чортківської міської ради (далі - служба) утворюється міською радою та є підзвітною, підконтрольною та підпорядкованою міській раді та міському голові.
- Служба має право юридичної особи та в межах, визначених законодавством України, приймає самостійні рішення, які оформляються актами та наказами за підписом керівника служби.
- Служба у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, наказами начальника служби у справах дітей Тернопільської обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.
- Положення про службу затверджується рішенням міської ради.
- Служба має печатку із зображенням Державного Герба України, своїм найменуванням, інші необхідні штампи, бланки, реквізити, відповідні рахунки в територіальному відділенні Державної казначейської служби України та уповноваженого банку. Служба не є прибутковою організацією.
- Місцезнаходження юридичної особи: Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Тараса Шевченка, 21.
- Основні завдання та повноваження служби
- Основними завданнями та повноваженнями служби є:
1) реалізація на території Чортківської міської територіальної громади державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; визначення пріоритетних напрямів поліпшення становища дітей у територіальній громаді, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвитку;
2) розроблення і проведення самостійно або разом з виконавчими органами міської ради, відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, громадськими об’єднаннями заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;
3) організація і проведення разом з виконавчими органами міської ради, уповноваженими підрозділами органів Національної поліції заходів щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність і безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;
4) координація діяльності виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території громади, у розв’язанні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, надання їм у межах компетенції практичної, методичної та консультаційної допомоги в цій сфері;
5) розроблення та подання пропозицій до проєктів місцевих програм, планів і прогнозів щодо соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей, у тому числі в частині бюджетних асигнувань на виконання відповідних програм і проведення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, спрямованої на подолання дитячої бездоглядності та безпритульності;
6) ведення державної статистики щодо дітей; підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів про причини та умови вчинення дітьми правопорушень; вивчення і поширення міжнародного досвіду з питань соціального захисту дітей, дотримання їхніх прав та інтересів; підготовка та подання в установленому порядку статистичної звітності;
7) проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань, що належать до компетенції служби, зокрема, через засоби масової інформації;
8) вжиття заходів із виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які залишилися без батьківського піклування; у разі необхідності забезпечення їх тимчасового влаштування, надання необхідної допомоги з урахуванням їхніх потреб;
9) забезпечення безпеки дітей, стосовно яких надійшла інформація про жорстоке поводження з ними або загрозу їхньому життю чи здоров’ю, шляхом:
невідкладного проведення оцінки рівня безпеки дитини спільно з уповноваженим підрозділом територіального органу Національної поліції, який діє у межах своїх повноважень, фахівцем із соціальної роботи або іншим надавачем соціальних послуг, представником закладу охорони здоров’я, у разі необхідності із залученням інших фахівців;
вжиття в разі необхідності заходів щодо організації надання дитині необхідної медичної допомоги, її тимчасового влаштування;
підготовка клопотання до органу опіки та піклування про невідкладне відібрання дитини у батьків або осіб, які їх замінюють, у разі підтвердження факту загрози її життю та здоров’ю;
10) підготовка за участю виконавчих органів міської ради документів для звернення органу опіки та піклування до суду про позбавлення, відібрання дитини у батьків без позбавлення їх батьківських прав;
11) підготовка документів та проєктів рішень органу опіки та піклування для реєстрації народження підкинутих, знайдених дітей, дітей, покинутих у пологових будинках, інших закладах охорони здоров’я, дітей, мати яких померла чи місце проживання матері яких встановити неможливо, подання таких документів та рішень органам реєстрації актів цивільного стану;
12) підготовка висновків про доцільність (недоцільність) повернення дитини, щодо якої було прийняте рішення про тимчасове влаштування, до батьків або інших законних представників;
13) збір документів, необхідних для надання дитині статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, підготовка проєктів відповідних рішень органу опіки та піклування;
14) вжиття заходів щодо повернення в Україну дітей, позбавлених батьківського піклування, які є громадянами України та походять із відповідної територіальної громади;
15) ведення обліків дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, включаючи дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, дітей, які залишились без батьківського піклування, включаючи дітей, розлучених із сім’єю, дітей, які є іноземцями або особами без громадянства та виявили бажання особисто чи через інших осіб набути статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту (далі - діти, розлучені із сім’єю), дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей, які можуть бути усиновлені; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які прибули з інших територій; усиновлених дітей, за умовами проживання та виховання яких здійснюється нагляд; потенційних опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів; кандидатів в усиновлювачі; нерухомого майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
16) участь у межах компетенції у судовому розгляді за участю неповнолітнього обвинуваченого з метою забезпечення прав та найкращих інтересів дітей;
17) забезпечення в межах компетенції ведення єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів;
18) вжиття вичерпних заходів для влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, в сім’ї громадян України із дотриманням пріоритету сімейного виховання (усиновлення, опіка, піклування, влаштування у прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу), у тому числі:
підготовка та видання висновків про можливість бути усиновлювачами особам, які бажають усиновити дитину;
підготовка проєктів рішень органу опіки та піклування про утворення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, про встановлення опіки та піклування над дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, влаштування їх до прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;
19) здійснення у межах компетенції контролю за дотриманням законодавства з питань соціального захисту дітей і запобігання вчиненню ними правопорушень, у тому числі щодо умов утримання і виховання:
дітей, влаштованих на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування, у тому числі до спеціальних виховних установ;
дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім’ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях;
дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у сім’ях патронатних вихователів;
20) підготовка висновків та звітів про стан виховання, утримання і розвитку дітей у сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, усиновлених дітей;
21) розгляд звернень власників підприємств, установ або організацій усіх форм власності щодо звільнення працівників віком до 18 років та надання відповідних письмових дозволів;
22) проведення передбачених законодавством заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству стосовно дітей та за участю дітей, у тому числі:
розроблення та проведення заходів щодо захисту прав і законних інтересів дітей, які постраждали від домашнього насильства, та дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;
прийом та розгляд заяв і повідомлень про домашнє насильство стосовно дітей та за участю дітей, у тому числі повідомлень, що надійшли до кол-центру з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей;
інформування дітей, які постраждали від домашнього насильства, їхніх батьків, інших законних представників, якщо вони не є кривдниками дитини, а також дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі, їхніх батьків, інших законних представників про права дітей, заходи, у яких вони можуть узяти участь, та послуги, якими вони можуть скористатися;
проведення з батьками, іншими законними представниками дітей профілактичної роботи із запобігання домашньому насильству стосовно дітей і за участю дітей, у тому числі із залученням у разі необхідності інших суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю в межах їхньої компетенції;
порушення перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питань про притягнення до відповідальності згідно із законом посадових осіб за невиконання або неналежного виконання ними обов’язків у разі виявлення фактів домашнього насильства, у роботі з дітьми, які постраждали від домашнього насильства, та дітьми, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;
взаємодія з іншими суб’єктами, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, відповідно до статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»;
23) забезпечення соціального захисту дітей, які постраждали від торгівлі людьми, у тому числі інформування про таких дітей територіального органу Національної поліції, структурного підрозділу Тернопільської обласної державної адміністрації, відповідального за проведення процедури встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, для проведення відповідних заходів згідно із законодавством;
24) забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, зокрема:
ведення обліку нерухомого майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;
складання опису майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, за місцем знаходження такого майна;
підготовка проєктів рішень органу опіки та піклування за місцем знаходження майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, про встановлення опіки над майном; призначення особи, яка буде представляти інтереси дітей вказаної категорії на час здійснення права на спадкування; укладення договору оренди житла, яке належить дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, на праві власності; погодження зняття з реєстрації дітей зазначеної категорії;
вжиття заходів щодо передання житла, яке належить на праві користування дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, у власність дитини;
подання органу опіки та піклування необхідних документів для взяття дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, після досягнення нею 16-річного віку на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і на соціальний квартирний облік у разі наявності правових підстав для цього;
забезпечення контролю за виконанням рішень міської ради та її виконавчих органів щодо захисту житлових та майнових прав дітей;
25) забезпечення захисту прав дітей при вчиненні правочинів стосовно нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким вони мають, шляхом:
надання консультацій фізичним особам з питань підготовки необхідних документів щодо вчинення відповідних правочинів;
перевірка документів, поданих на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини, з’ясування наявності/відсутності обставин, що можуть бути підставою для відмови у наданні дозволу на вчинення таких правочинів;
підготовка проєктів рішень органів опіки та піклування про надання (відмову в наданні) дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина;
подання міському голові клопотання про необхідність звернення до суду з метою захисту майнових та житлових прав дитини, якщо батьки, опікуни/піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі не виконують рішення виконавчого органу міської ради;
підготовка для подання до суду письмових висновків органу опіки та піклування щодо виселення дитини, зняття дитини з реєстрації місця проживання, визнання такою, що втратила право користування житловим приміщенням, управління батьками майном дитини;
26) збір матеріалів, підготовка письмових висновків органу опіки та піклування для подання до суду або проєктів рішень органу опіки та піклування щодо розв’язання спорів між батьками стосовно прізвища, імені, місця проживання дитини, участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї;
27) підготовка висновків та проєктів рішень органу опіки та піклування про підтвердження місця проживання дітей для їх тимчасового виїзду за межі України;
28) підготовка для подання до суду висновків органу опіки та піклування щодо позбавлення та поновлення батьківських прав; побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав; відібрання дитини від особи, яка тримає її у себе не на підставі закону або рішення суду; про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитини, скасування усиновлення та визнання його недійсним; з інших питань, що стосуються прав дитини, які вирішуються із залученням або за ініціативою виконавчого органу міської, районної у місті ради як органу опіки та піклування;
29) складання протоколів про адміністративні правопорушення відповідно до частин п’ятої, шостої статті 184 (невиконання рішення органу опіки та піклування щодо визначення способів участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від дитини) та статті 188-50 (невиконання законних вимог посадових (службових) осіб органу опіки та піклування) Кодексу України про адміністративні правопорушення;
30) розгляд питань, пов’язаних із доцільністю відрахування неповнолітніх здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти першого року навчання, здобувачів фахової передвищої та вищої освіти першого року навчання (далі - здобувач освіти), що передбачає:
отримання від закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти повідомлення, у тому числі в електронній формі та за допомогою телефонного зв’язку, про заплановане відрахування неповнолітнього здобувача освіти із зазначенням підстав для такого відрахування за один місяць до прийняття відповідного рішення;
вивчення у взаємодії із законними представниками неповнолітнього здобувача освіти (протягом 10 робочих днів з дня отримання такого повідомлення) підстав запланованого відрахування на предмет їх відповідності законодавству у сфері захисту прав дітей; встановлення причин відрахування, визначення доцільності та можливості їх усунення;
у разі встановлення факту невідповідності підстав запланованого відрахування неповнолітнього здобувача освіти законодавству у сфері захисту прав дітей подання закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти аргументованого заперечення щодо такого відрахування;
31) сприяння в межах компетенції поверненню дітей-іноземців, виявлених на території міста, району в місті, до місць їхнього постійного проживання та забезпечення їх соціального захисту до моменту повернення;
32) представництво від імені органу опіки та піклування інтересів дітей, розлучених із сім’єю, виявлених на території міста, району в місті;
33) здійснення контролю за цільовим використанням аліментів;
34) забезпечення організації діяльності Комісії з питань захисту прав дитини;
35) розгляд в установленому порядку звернень громадян, зокрема звернень дітей щодо неналежного виконання батьками, іншими законними представниками обов’язків з виховання або щодо зловживання ними своїми правами;
36) виконання інших функцій, покладених на службу відповідно до законодавства.
III. Права служби
- Служба має право:
1) приймати з питань, що належать до її компетенції, рішення, які є обов’язковими для виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, посадовими особами, фізичними особами;
2) отримувати повідомлення від місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання прийнятих службою рішень;
3) отримувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до компетенції служби; від місцевих органів державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання визначених для неї завдань;
4) звертатися щодо фактів порушення прав та інтересів дітей до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності в разі виявлення таких фактів;
5) перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей незалежно від форми власності, стан виховної роботи з дітьми у закладах освіти за місцем проживання, а також у разі необхідності - умови роботи працівників віком до 18 років на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності;
6) представляти в разі необхідності інтереси дітей у судах, у їх взаємодії з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, брати участь у розгляді судами справ щодо дітей і захисту їхніх прав та інтересів;
7) запрошувати для бесіди батьків, інших законних представників дітей, посадових осіб з метою з’ясування причин та умов, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживати заходів щодо усунення причин;
8) порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними рішень, прийнятих службою, Нацсоцслужбою;
9) порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про притягнення до відповідальності згідно із законом фізичних та юридичних осіб, які допустили порушення прав, свобод і законних інтересів дітей;
10) укладати в установленому порядку угоди про співпрацю з науковими установами, громадськими об’єднаннями і благодійними організаціями з питань, які належать до компетенції служби;
11) скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до компетенції служби;
12) проводити особистий прийом дітей, а також їхніх батьків, інших законних представників, розглядати їхні звернення з питань, що належать до компетенції служби;
13) визначати потребу в утворенні спеціальних установ і закладів соціального захисту дітей;
14) відвідувати дітей, які перебувають в службі на обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, за місцем їх проживання, навчання і роботи; вживати заходів щодо соціального захисту дітей;
15) проводити інспекційні відвідування одержувачів аліментів із метою контролю за цільовим витрачанням аліментів.
- Організація роботи служби
- Служба під час виконання визначених для неї завдань взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, службами у справах дітей районної та обласної державних адміністрацій, депутатами міської ради, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, громадськими об’єднаннями, благодійними організаціями та фізичними особами.
- Статус посадових осіб служби визначається Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування».
- Службу очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади згідно з розпорядженням міського голови, голови районної у місті ради з дотриманням вимог Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про місцеве самоврядування в Україні».
- Начальник служби:
1) здійснює керівництво службою, персонально відповідає за виконання визначених для неї завдань;
2) планує роботу служби і забезпечує виконання перспективних і поточних планів роботи;
3) видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
4) подає на затвердження міському голові, голові районної у місті ради кошторис і штатний розпис служби в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;
5) затверджує функціональні обов’язки працівників служби, визначає завдання працівникам служби і розподіляє між ними обов’язки;
6) аналізує показники роботи служби, вживає заходів щодо підвищення ефективності роботи служби, забезпечує підвищення кваліфікації працівників;
7) розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису служби.
- Утримання служби здійснюється відповідно до законодавства.
Матеріально-технічне забезпечення служби здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Фонд оплати праці працівників служби та видатки на її утримання затверджуються міською радою з врахуванням чинних нормативів.
Штатний розпис служби затверджується міським головою у межах структури та граничної чисельності служби.
Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників служби затверджуються рішенням міської ради.
- Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частин серед засновників (учасників), членів організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших, пов’язаних з ними осіб.
- Ліквідація (реорганізація) служби проводиться Чортківською міською радою відповідно до чинного законодавства України. Установчі документи служби передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету в разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).
При службі у справах дітей Чортківської міської ради організовано роботу «гарячої» телефонної лінії кожної другої та четвертої середи з 9.00 до 13.00 год. за телефоном (0-3552) 2-29-25
З метою забезпечення ефективності роботи «гарячої» телефонної лінії налагоджено зв’язок з сектором ювенальної превенції Чортківського районного відділу поліції ГУНП м.Чорткова щодо оперативного реагування на випадки жорстокого поводження з дітьми.
Начальник служби - ЗАЯЦЬ Наталія Миколаївна
Головний спеціаліст служби - Манюк Неля Володимирівна
Головний спеціаліст служби - ДАЦЮК Василь Семенович
Головний спеціаліст служби - ПАСТУХ Тетяна Іванівна
Допоможемо зупинити домашнє насильство
Що таке «домашнє насильство» згідно із законом?
Домашнє насильство - протиправні дія або бездіяльність (а також погрози їх вчинення) у формі фізичного, сексуального, психологічного, економічного насильства, що вчиняються у визначеному колі осіб, незалежно від місця їх проживання.
(Організаційно-правові засади запобігання та протидії домашньому насильству визначені Законом України «Про запобігання та протидію домашньому насильству». Цей Закон також визначає основні напрями реалізації державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, спрямовані на захист прав та інтересів постраждалих осіб).
Домашнє насильство можуть вчиняти:
- чоловік щодо дружини, дружина щодо чоловіка (у тому числі колишньої/го);
- дорослі діти щодо батьків, батьки щодо дітей;
- особи, що проживають разом і ведуть спільне господарство, однак не є родичами тощо.
Види насильства та його прояви
Фізичне насильство
Стусани, побої, заподіяння інших тілесних ушкоджень, незаконне позбавлення волі;
залишення в небезпеці, ненадання допомоги людині, яка перебуває в небезпечному для життя стані тощо.
Психологічне насильство
Словесні образи, погрози, приниження, переслідування, залякування, заборона бачитися, спілкуватися із рідними чи близькими людьми.
Економічне насильство
Позбавлення житла, їжа, одягу, іншого майна, коштів чи документів або можливості користуватися ними; залишення без догляду або піклування; перешкоджання в отриманні лікування чи реабілітації; заборона працювати (навчатися) або примушувати до праці тощо.
Сексуальне насильство
Примус до статевого контакту, в тому числі з іншою особою; вчинення дій сексуального характеру у присутності дитини або стосовно дитини незалежно від її згоди; примус до небажаних форм статевих контактів тощо.
Якщо ви зазнали домашнього насильства чи стали його свідком, телефонуйте за вказаними номерами:
Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації
Це єдина в Україні національна і безкоштовна гаряча лінія з питань попередження ґендерно зумовленого насильства та торгівлі людьми.
Якщо Ви потребуєте психологічної або юридичної консультації, звертайтеся:
0 800 500 335 (з мобільного або стаціонарного) або 116 123 (з мобільного)
Національна гаряча лінія для дітей та молоді
Діти, підлітки та студентська молодь мають можливість анонімно і конфіденційно отримати підтримку в будь-яких складних життєвих ситуаціях, а дорослі – проконсультуватися з психологами, юристами, соціальними працівниками та соціальними педагогами щодо ситуацій, які стосуються дітей та порушення їхніх прав.
Підтримка поруч! Звертайтеся за консультацією:
0 800 500 225 (з мобільного або стаціонарного) або 116 111 (з мобільного)
Контакт-центр системи безоплатної правової допомоги, дзвінки безкоштовні: 0 800 213 103
- допоможе розпізнати домашнє насильство;
- розповість про спеціальні заходи протидії;
- надасть алгоритм дій у вашій ситуації;
- за потреби у суді ваші інтереси представлятиме адвокат.
В Україні діє єдиний номер для виклику екстрених служб
Система 112 інтегрує кілька екстрених служб: поліцію, швидку допомогу, порятунку, газову службу.
Зателефонувавши на номер 112, можна зв’язатися з оператором, який перенаправить повідомлення до відповідної служби: 101, 102, 103 і 104. При отриманні повідомлення слід повідомити причину виклику, адресу, за якою потрібна допомога, а також прізвище, ім’я та номер телефону, який звернувся до служби 112.
Цей номер є дійсним для всіх операторів мобільного зв’язку, а також для стаціонарних телефонів. Примітно, що зв’язатися з оператором екстреної служби можна безкоштовно, навіть якщо ваш рахунок не поповнений.
Номери для виклику поліції, служби порятунку, швидкої допомоги з мобільного телефону
Окрім загального номера 112, можна звернутися за допомогою безпосередньо:
- 101 – Пожежна служба та служба порятунку (МНС України)
- 102 – Поліція;
- 103 – Швидка медична допомога;
- 104 – Аварійна служба газу;
- 109 – Довідкова служба;
Всі ці номери можна використовувати, у тому числі для дзвінків з мобільного телефону.
Чортківський районний відділ поліції: (03552) 2 12 45
Чортківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової домоги
(03552) 2 09 50.
Для отримання домоги ви також можете звернутися за телефоном:
- служба у справах дітей Чортківської міської ради: (03552) 2 29 25 у робочі години: з понедіка по четвер з 08.00 до 17.15, у п’ятницю – з 08.00 до 16.00.
ШМАТЬКО Володимир Петрович – міський голова, голова комісії
ГУРИН Віктор Михайлович - сзаступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради - заступник голови комісії
ДАЦЮК Василь Семенович - головний спеціаліст служби у справах дітей - секретар комісії
ЧЛЕНИ КОМІСІЇ
ВАНДЯК Наталія Петрівна - головний спеціаліст юридичного відділу міської ради
ВРУБЛЕВСЬКА Ольга Володимирівна - начальник Чортківського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Чортківському районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) (за згодою)
ГРИЦИК Ігор Михайлович - начальник управління соціального захисту та охорони здоров’я міської ради
ЗАЯЦЬ Наталія Миколаївна - начальник служби у справах дітей міської ради
МАНЮК Неля Володимирівна - головний спеціаліст служби у справах дітей
НАНОВСЬКА Ольга Богданівна - начальник сектору «Служби освітньої безпеки» ПП Чортківського РУП ГУНП в Тернопільській області
ОВСИНСЬКА Тетяна Олегівна - директор КНП «Центр первинної медико- санітарної допомоги» (за згодою)
ПАСТУХ Тетяна Іванівна - головний спеціаліст-фахівець із соціальної роботи служби у справах дітей
ПЛІЩУК Руслан Петрович - директор Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міста Чорткова
ПОЛІЩУК Людмила Миколаївна - начальник управління освіти, молоді та спорту міської ради
ЯЦИШИН Віктор Васильович - поліцейський офіцер Чортківської МТГ