У міській раді проведено черговий захід з енергоефективності
За ініціативи відділу муніципального розвитку, інновацій та енергоефективності й за участі спеціалістів компанії «ФІАТУ» у приміщенні міської ради відбувся інформативний вебінар на тему: “Як налаштувати розрахунковий період? Оновлення в ІСЕ”.
Вебінар проводився для працівників, відповідальних за енергетичне господарство бюджетних установ міста, які безпосередньо працюють з інформаційною системою енергомоніторингу (ІСЕ) компанії «ФІАТУ».
Під час навчального вебінару учасники отримали додаткові знання щодо роботи з оновленнями в ІСЕ, а також дізналися про:
-
інформаційні повідомлення
• налаштування розрахункового періоду
• повірка приладів обліку
• оновлення в ІСЕ
• початок опалювального періоду – додаткові внесення до ІСЕ
Також відділом муніципального розвитку, інновацій та енергоефективності було надано практичні рекомендації по роботі даної програми та прості способи економії паливно-енергетичних ресурсів, не знижуючи рівня комфорту в бюджетних установах міста.
Спеціалістами компанії «ФІАТУ» планується і надалі проводити такі навчання для кращого викладення оновлень в системі та покращення роботи ІСЕ.
ЗА ОГОЛОШЕННЯ НА СТОВПІ – ШТРАФ ДО 1700 ГРН!
Розміщення оголошень, інформаційно-агітаційних плакатів, реклами, листівок, інформаційно-довідкових матеріалів тощо у невстановлених для цього місцях …Читати даліДО УВАГИ ГРОМАДЯН: ЗМІНЕНО ВАРТІСТЬ ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТНИХ ДОКУМЕНТІВ
Центр надання адміністративних послуг Чортківської міської ради повідомляє про зміну розміру адміністративного збору за …Читати даліПЕРШИМ У 2025 РОЦІ У ЧОРТКОВІ НАРОДИВСЯ ХЛОПЧИК
Першим у 2025 році в пологовому відділенні Чортківська центральна міська лікарня народився хлопчик. Він …Читати даліІнформуємо про дію Урядового проекту «єРобота»
Інформуємо про дію Урядового проекту «єРобота», який передбачає надання українцям грантів для започаткування бізнесу, розвитку …Читати даліГранти для ветеранів та другого з подружжя
Гранти для ветеранів та другого з подружжя – окремий напрямок грантової програми «Власна Справа» та …Читати далі