СЛАБКИЙ ТИСК ВОДИ У ВАШОМУ БУДИНКУ? ДАВАЙТЕ РОЗБИРАТИСЬ РАЗОМ
Скарги споживачів на слабкий тиск води в будинках Чорткова – непоодинокі. Здебільшого люди відразу телефонують або пишуть до «КП Чортків водоканал», сподіваючись на те, що зазначена проблема буде вирішена фахівцями підприємства. На жаль, водопостачальне підприємство може діяти лише в межах своєї відповідальності і не може допомогти споживачеві у вирішенні проблем, які виникли поза цими межами. В цій публікації ми надаємо чіткий алгоритм дій споживача, який дозволять у найкоротші строки вирішити проблему з тиском води в крані власної оселі.
Хто за що відповідає?
Відповідь на це питання потрібно чітко знати, адже саме від цього залежить кількість часу, витрачена на вирішення проблем з якістю водопостачання (незалежно від того, в якому будинку проблема виникла – багатоквартирному чи приватному).
Існує чітке розмежування зон відповідальності, визначене законодавчо. Так, у випадку багатоквартирного будинку:
• КП «Чортківське ВУВКГ» відповідає за постачання води до зрізу фундамента багатоквартирного будинку;
• від зрізу фундамента до корінного вентиля квартири абонента (включно) відповідальність організації, яка обслуговує будинок (управляюча компанія, КП «Чортків дім», ОСББ тощо);
• від корінного вентиля (кран, яким перекривають водопостачання в квартирі споживача) до сантехприладів – відповідає власник квартири.
В приватному секторі:
• КП «Чортківське ВУВКГ» відповідає за постачання води з точки приєднання приватного будинку до комунального водопроводу (як правило – вона знаходиться у водопровідному колодязі, який у більшості випадків також є власністю споживача або декількох споживачів);
• від точки приєднання приватного будинку до комунального водопроводу і до сантехприладів на подвір’ї або в середині будинку – відповідає власник будинку.
Алгоритм дій по усуненню проблеми зі слабким тиском води
Здебільшого, при падінні тиску води, споживачі телефонують до КП «Чортківське ВУВКГ» за номером 2-23-67 або пишуть на електронну пошту cortkivvodokanal@gmail.com. Це не заборонено робити, але при такому підході вирішення проблеми може розтягнутися в часі, особливо сьогодні, коли в країні введено військовий стан. Для оперативного вирішення проблеми почати потрібно з себе. А точніше, зі свого помешкання.
Крок перший. Перш ніж телефонувати до КП «Чортківське ВУВКГ», споживач має переконатися, що проблема з падінням тиску води не пов’язана з проблемами на ділянці, за яку відповідає сам споживач.
Для цього:
• перевірте, як подається вода у всіх точках відбору (санвузол, кухня, тощо);
• зателефонуйте сусідам і поцікавтеся, чи в них також є проблеми з тиском води. В багатоквартирному будинку краще питати у сусідів, які мешкають в квартирах, підключених до інших стояків водопостачання.
Якщо у сусідів все в нормі, проблема криється на ділянці, за яку відповідаєте саме ви. Для вирішення проблеми варто:
• перевірити, чи повністю відкритий корінний вентиль (кран, яким перекривають водопостачання в квартиру);
• перевірити та за потреби прочистити аератори у змішувачах;
• перевірити та за потреби прочистити/замінити (за наявності) фільтри води, встановлені на водопроводі в помешканні;
• перевірити та за потреби прочистити «косий» фільтр (фільтр грубої очистки води), який встановлюється перед лічильником води.
Крок другий. У випадку відсутності тиску води і в сусідів по будинку, поцікавтеся у мешканців сусідніх будинків, чи задовільний тиск води в їхніх квартирах.
Якщо з’ясувалося, що у сусідніх будинках ті ж самі проблеми, то настав час телефонувати до КП «Чортківське ВУВКГ» за номером 2-23-67 або писати на електронну пошту chortkivvodokanal@gmail.com.
У разі, коли у сусідніх будинках аналогічні проблеми відсутні:
• мешканцям багатоповерхівок потрібно телефонувати до своєї управляючої компанії. Саме вона має розібратися з проблемами в середині будинку.
• мешканцям приватних будинків потрібно вирішити проблему самостійно або з залученням спеціаліста .
Треба зазначити, що головною причиною слабкого тиску води є замулення будинкових мереж, яке відбувається через відсутність їх промивок. Ці промивки, двічі на рік, має виконувати організація, що обслуговує будинок. В приватному секторі – аналогічна ситуація. Водопровід від точки розподілу (підключення до комунального водопроводу) до змішувачів в оселі споживача практично не обслуговувався в жодному будинку. Це обслуговування – обов’язок споживача, який, в більшості випадків, навіть не знає, як зробити промивку.
Увага!
Про всі планові та аварійні відключення водопостачання КП «Чортківське ВУВКГ» завчасно повідомляє споживачів:
• через офіційний сайт підприємства https://chortkivvoda.te.ua/;
• шляхом розвішування оголошень на дошках оголошень під’їздів будинків, на вулицях приватного сектору, де планується відключення;
• через інформаційні ресурси Чортківської міської ради.
Останні новини
ЗА ОГОЛОШЕННЯ НА СТОВПІ – ШТРАФ ДО 1700 ГРН!
Розміщення оголошень, інформаційно-агітаційних плакатів, реклами, листівок, інформаційно-довідкових матеріалів тощо у невстановлених для цього місцях …Читати даліДО УВАГИ ГРОМАДЯН: ЗМІНЕНО ВАРТІСТЬ ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТНИХ ДОКУМЕНТІВ
Центр надання адміністративних послуг Чортківської міської ради повідомляє про зміну розміру адміністративного збору за …Читати даліПЕРШИМ У 2025 РОЦІ У ЧОРТКОВІ НАРОДИВСЯ ХЛОПЧИК
Першим у 2025 році в пологовому відділенні Чортківська центральна міська лікарня народився хлопчик. Він …Читати даліІнформуємо про дію Урядового проекту «єРобота»
Інформуємо про дію Урядового проекту «єРобота», який передбачає надання українцям грантів для започаткування бізнесу, розвитку …Читати даліГранти для ветеранів та другого з подружжя
Гранти для ветеранів та другого з подружжя – окремий напрямок грантової програми «Власна Справа» та …Читати далі