У Чортківській міській раді обговорювали розроблення брендування міста
У сесійній залі Чортківської міської ради відбулась робоча зустріч представників бізнесу, громадських активістів, працівників міськради із засновниками Агенції туристичних ініціатив, котра займається виготовленням брендування міст України. Тема – ознайомлення із напрацюваннями та досвідом агенції та обговорення можливості співпраці.
Презентувати свої успішні кейси приїхали Ігор Чава – керівник туристично-інформаційного центру у Дрогобичі та графічний дизайнер із Калуша Олег Білий.
«Колись я лише мріяв про той час, коли зможу залишити рідний Дрогобич та переїхати до більш розвиненого та цікавого Львова. Втім, настав момент, коли я зрозумів, що насправді проблема не у місті, а у мені та в людях, які тут живуть. Проблема у незнанні справжньої історії. А якщо не знати історію, тоді чим пишатись?
Відповідно ми із невеличкою командою вирішили робити зміни у власному місті. Ми почали активно розвивати туризм, адже це те, що дає економічні результати, це те, що можна побачити. Намагались об’єднати громадськість, владу та бізнес задля досягнення спільної мети. І крок за кроком почали давати результат», – розпочав Ігор Чава.
І справді, Дрогобич за останні роки направду потужно виріс туристично. Вони розробили комплексне брендування міста зі салоганом, який вже відомий на всю Україну – «Дрогобич – у ньому вся сіль». Все через солеварний завод у місті, який вважають одним із найстаріших у Європі. Його особливістю є й стара технологія виготовлення солі – шляхом виварювання розсолу. Окрім того, у підвалах міської ратуші відкрили музей ваг; непримітні великі стіни у різних куточках міста покрили муралами; зробили 10 найкращих місць для селфі у Дрогобичі тощо.
Після цього Агенції туристичних ініціатив вирішила проектувати досвід Дрогобича на інші міста, розробивши брендування Бориславу, Чорнобилю та Черкаській області.
У такій же послузі зацікавлена і Чортківська міська рада. У випадку узгодження всіх організаційних моментів, Агенція туристичних ініціатив розроблятиме брендування Чорткова. Робота складатиметься із кількох етапів:
✅аудит. Аналіз усіх державних та приватних туристичних об’єктів; відгуків туристів; скан соціальних мереж;
✅стратегія. Розроблення туристично-маркетингової стратегії та інструкції по впровадженню;
✅брендування. Створення візуальної комунікації та айдентики регіону; прописування правила користування брендингом;
✅консультація.
Останні новини
Порядок денний сто п’ятої позачергової сесії Чортківської міської ради VІІІ скликання
Про внесення змін до рішення міської ради від 20 грудня 2024 №2380 «Про бюджет Чортківської …Читати далі10 січня 2024 року відбудеться сто п’ята сесія Чортківської міської ради VІІІ скликання
10 січня 2024 року відбудеться сто п’ята сесія Чортківської міської ради VІІІ скликання Проєкт …Читати даліЯК ТРИ ГРАНТИ, ВИГРАНІ КОМАНДОЮ МІСЬКОЇ РАДИ, ДАЛИ УКРАЇНЦЯМ ЗІ СХОДУ ТА ПІВДНЯ ЖИТЛО І РОБОТУ У ЧОРТКОВІ, А ГІМНАЗИСТАМ – УКРИТТЯ
Як колишній гуртожиток школи перетворити у місце, де вирує життя? Відповідь на питання знає …Читати даліРОБОЧА НАРАДА: ПІДГОТОВКА ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕМЕСТРУ У 2025 РОЦІ
Начальниця управління освіти, молоді та спорту Чортківської міської ради Людмила Поліщук провела робочу нараду …Читати даліУ ЦНАПІ ЧОРТКОВА МОЖНА ЗРУЧНО І ШВИДКО ОТРИМАТИ ВИТЯГ З ДЗК
Для купівлі-продажу, дарування, обміну, успадкування та взагалі будь-яких операцій із земельною ділянкою, потрібно отримати …Читати далі