Брендування міста, створення туристично-інформаційного центру та підготовка до 500-ліття Чорткова: пріоритетні завдання у сфері туризму
Сьогодні, 5 лютого, заступниця міського голови Чорткова Людмила Колісник провела плідну зустріч із місцевими підприємцями, громадськими активістами та людьми, дотичними до сфери туризму. Коротко обговорили декілька базових питань: підготовку до відзначення 500-річчя Чорткова, створення туристично-інформаційного центру та розроблення брендування міста.
«Хочу від вас, як місцевих мешканців, почути відповіді на декілька запитань, зокрема – які, на вашу думку, можливості у Чорткова для розвитку туризму? Чим місто може похвалитись на весь захід країни? Яким може бути ваш внесок у розвиток та популяризацію туризму у Чорткові? Також є бажання створити постійну робочу групу, в яку будуть включені всі охочі підприємці, активісти, аби разом крок за кроком працювати та давати результат», – зазначила Людмила Колісник.
Загалом у сфері туризму для Чорткова можна виділити три основні завдання на найближчий час:
?500-річчя міста. Хоч солідний ювілей Чортків відзначатиме аж влітку наступного року, підготовка до святкування йде повним ходом. Більше того, відзначення 500-ліття не обмежуватиметься одним днем чи тижнем, різноманітні тематичні заходи розпочнуться задовго до 12 липня 2022 року;
?створення туристично-інформаційного центру, завданням якого буде інформаційне забезпечення туристів, виготовлення та продаж якісної туристичної продукції, покращення інвестиційного клімату тощо. ТІЦ проводитиме інформаційні кампанії, завдяки яким турист матиме відповіді на запитання – чому варто приїхати до Чорткова?
?брендування міста. Розпочнеться робота над брендуванням міста, під час якої досліджуватимуть автентику Чорткова – те, що вирізняє наше місто серед сотень інших, шукатимуть для туристів щось цікаве та нетрадиційне і т.д.
Кожен із присутніх висловив власне бачення розвитку туризму у Чорткові та громаді, поділився цікавими знаннями та спостереженнями; спільно обговорили «родзинки» міста, котрі точно варто популяризувати на рівні країни. Сьогоднішня зустріч – лише перший крок на шляху до досягнення амбітних, проте цілком реальних завдань, котрі повинні суттєво покращити туристичну привабливість Чорткова.
Останні новини
ДЕПУТАТИ ПРИЙНЯЛИ БЮДЖЕТ ЧОРТКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ НА 2025 РІК
На черговій сесії Чортківської міської ради депутати затвердили бюджет Чортківської громади на 2025 рік. …Читати даліЗДАЄМО КРОВ – РЯТУЄМО ЖИТТЯ НАШИХ ЗАХИСНИКІВ!
У пункт забору та зберігання донорської крові Чортківської центральної міської лікарні завітали працівники СЕ …Читати даліВИФЛЕЄМСЬКИЙ ВОГОНЬ МИРУ ЗАСЯЯВ У МІСЬКІЙ РАДІ
Сьогодні, 20 грудня, представники Національної скаутської організації «Пласт Станиця Чортків» завітали до Чортківської міської …Читати даліБУДІВЛІ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВА ТА БАНКУ ПРОІНСПЕКТУВАЛИ НА ПРЕДМЕТ ПРИСТОСОВАНОСТІ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Радник міського голови з питань безбар’єрності Іван Космина разом із фахівцями відділу архітектури та …Читати даліВ офісі “Зроблено в Україні” консультують підприємців-початківців і досвідчених ФОПів щодо регіональних, державних і міжнародних програм підтримки бізнесу
В офісі “Зроблено в Україні” консультують підприємців-початківців і досвідчених ФОПів щодо регіональних, державних і міжнародних …Читати далі