Кількість страхових нещасних випадків зменшилась на 25,2% за підсумками кварталу
Кількість страхових нещасних випадків зменшилась на 25,2% за підсумками кварталу
У січні–березні Фондом соціального страхування України зареєстровано 907 потерпілих від нещасних випадків, пов’язаних із виробництвом. З них 79 осіб загинули.
Порівняно з тим же періодом минулого року загальна кількість страхових нещасних випадків зменшилась на 25,2% (з 1212 до 907), кількість смертельно травмованих осіб – на 12,2% (з 90 до 79).
Серед причин нещасних випадків переважають організаційні: невиконання вимог інструкцій з охорони праці, невиконання посадових обов’язків, порушення безпеки під час експлуатації транспорту загального користування (автомобільного, водного, залізничного, повітряного), порушення технологічного процесу тощо.
Зазначимо, за підсумками І кварталу 2020 року найбільша кількість страхових нещасних випадків сталась на підприємствах вугільної промисловості.
Для всіх потерпілих Фонд здійснює компенсацію втраченого за період тимчасової непрацездатності заробітку, фінансує лікування в закладах охорони здоров’я та, у разі встановлення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності, фінансує щомісячні страхові виплати і одноразові допомоги, медичні та соціальні послуги.
У Фонді забезпечено безконтактну та дистанційну форми подачі заяв-розрахунків для оплати лікарняних
Фонд соціального страхування України опікується понад 12 мільйонами працюючих українців, які самі одночасно є страхувальниками, або працевлаштовані в одного з більш ніж 3 млн роботодавців, що знаходяться на обліку в ФССУ.
Як відбувається прийом заяв-розрахунків від роботодавців для виплати лікарняних і декретних під час карантину?
- Прийом заяв-розрахунків, за якими Фонд фінансує надання матеріального забезпечення застрахованим особам, відбувається у штатному режимі.
- Як і раніше, заяву-розрахунок можна подати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду особисто.
- Однак, ми радимо на час карантину віддати перевагу дистанційній формі подачі документів – на електронний документообіг перейшли вже понад 65% страхувальників.
- Щоб подати заяву-розрахунок дистанційно, у роботодавця має бути укладений відповідний договір із Фондом. Примірний договір: bit.ly/2Vh99by
- Документи подаються із застосуванням електронного підпису/печатки, а клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно. Читати докладніше: bit.ly/2VhshGj
- Але навіть якщо роботодавець не має можливості подати заяву-розрахунок дистанційно, Фонд проводить роботу з організації безконтактного прийому документів – для цього у відділеннях розташовані спеціальні скриньки.
Бережіть себе і оточуючих – тримайте дистанцію, обмежте контакти та відповідально ставтесь до обмежень на час карантину.
Під головуванням Олени Думи відбулась селекторна нарада
Виконавча дирекція Фонду соціального страхування України профінансувала свої робочі органи для здійснення ними підвищених щомісячних страхових виплат потерпілим у повному обсязі. Про це на селекторній нараді з керівниками управлінь в областях і місті Києві повідомила директор виконавчої дирекції Фонду Олена Дума.
Перерахунок здійснюється Фондом на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020, відповідно до якої виплати потерпілим на виробництві та членам їх сімей було збільшено на 11%. Підвищені страхові виплати потерпілі отримали за період з 01 березня 2020 року.
Під час селекторної наради директор виконавчої дирекції Фонду відзначила високий професіоналізм і ефективність реалізованих трудовими колективами заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції. Олена Дума відзначила найбільш ефективні регіональні управління, зокрема, висловила Подяку управлінню ВД Фонду у Львівській області.
Також Олена Дума привітала працівників Фонду та всіх Християн зі Світлим святом Воскресіння Христова! Закликала берегти свою родину та у святкові дні залишатись вдома. Миру всім і Божого благословення!
Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України
ОСТАП БАРАНОВСЬКИЙ ПРЕЗЕНТУВАТИМЕ СВОЮ ВІРШОВАНУ КАЗКУ «ПРИГОДИ ЧОРТКАВЕРА»
У неділю, 24 листопада, о 16 год. в АртГаражі Чортківської публічної бібліотеки відбудеться презентація …Читати даліУПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРАЦЮЄ НА ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ ФОРУМІ
Управління освіти, молоді та спорту Чортківської міської ради сьогодні працює на Всеукраїнському форумі «Майбутнє …Читати даліМІСТО-ПОБРАТИМ ТАЛСІ ПІДТРИМУЄ ЧОРТКІВ
Наші щирі друзі з латвійського міста Талсі знову довели, що справжнє партнерство не має …Читати даліУ ЧОРТКІВСЬКІЙ ГРОМАДІ ТРИВАЄ ІІ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ШКІЛЬНОЇ ЛІГИ «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ»
18-19 листопада на базі Чортківської ДЮСШ проведено ІІ (територіальний ) етап «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні …Читати даліЧИСТИМО МІСТО: ПРОДОВЖУЄМО ДЕМОНТОВУВАТИ НЕЗАКОННУ РЕКЛАМУ
Чортків продовжує боротися із вивісками, банерами та рекламою, котра не відповідає нормам чи була …Читати далі