Чортків online

Міський голова Володимир Шматько: «Надання якісних послуг населенню – вимога часу»

З метою підвищення ефективності комунікації між комунальними службами і управлінням соціального захисту населення, сім’ї та праці міський голова Володимир Шматько провів нараду з представниками зазначених структур.

Володимир Шматько:

«Система співпраці абонентських відділів комунальних служб з управлінням соціального захисту населення, сім’ї та праці й метод роботи цих служб з населенням давно застаріли і потребують реорганізації.

Наше з вами завдання – задля зручності жителів Чорткова – максимально підвищити комунікативність між цим управлінням та абонентськими відділами інших служб щодо нарахування субсидій та пільг. Це забезпечить громадянам вільний доступ  до отримання необхідних послуг в одному місці».

За ініціативи міського голови у фойє міської ради наразі активно готуються до облаштування міського ЦНАПу, так званого «прозорого офісу».

Як повідомлялось раніше, за грантові кошти програми “U-LEAD з Європою” передбачено забезпечення технічними засобами, а співфінансування з міського бюджету у сумі 500 тис. грн. – на проведення реконструкції приміщення ЦНАПу.

У роботі такого офісу будуть задіяні представники КП «Чортківське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства», КП «Чортків дім», ПП «Катруб», Чортківського РЕМ ПАТ «Тернопільобленерго», Чортківське УЕГГ ПАТ «Тернопільгаз», які у визначені дні будуть обслуговувати жителів міста.

Мер доручив присутнім працівникам знайти механізм, за допомогою котрого управління соціального захисту населення, сім’ї та праці оперативно обмінюватиметься з абонентськими відділами відповідних служб інформацією щодо стану нарахованих субсидій, пільг, поточних рахунків абонента, його заборгованостей тощо в автоматизованому режимі.

Звернувшись до спеціаліста цього офісу, громадяни матимуть змогу зробити звірку за номером свого рахунку, подати показники, заключити договір на обслуговування, отримати повну інформацію за нарахуванням пільг, субсидій без додаткового збору необхідних довідок та отримати відповідь не тільки у паперовому варіанті, а й за електронною адресою та номером телефону.

Усі ці заходи спрямовані на більш ефективну роботу відповідних структур з населенням, що сприятиме зниженню бюрократизму та здійснюватиме позитивний вплив на рівень інвестиційної привабливості міста Чорткова.

Подати свої пропозиції спеціалісти мають на наступній нараді, проведення котрої попередньо заплановано наприкінці вересня.

Довідково:

КП «Чортків дім»

на балансі перебуває 86 будинків, у яких проживає приблизно 6 933 особи,

абонентів – 2 311,

кількість осіб, які користуються пільгами – 563,

кількість квартир що користуються пільгами – 368.

 

ПП «Катруб»

кількість заключених договорів – 6 890,

охоплено населення – 15 200, з них пільговиків – 1012.

 

КП «Чортківське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства»

абонентів – 9 846,

кількість заключених договорів – 8 875,

юридичних осіб – 440,

пільговиків – 1495, з них на:

водопостачання – 720,

водовідведення – 638.

 

Шановні жителі міста Чорткова!

Звертаємо вашу увагу на те, що своєчасна оплата за надані послуги цим підприємствам є основною із передумов якісного надання цих послуг.

Тому, просимо не зволікати як із заключенням таких договорів, так із оплатою за надані послуги, а також вчасним поданням показників лічильників.

 

Сектор з питань внутрішньої політики з громадськими організаціями та ЗМІ

Рубрики: Важливі | Новини

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини

ЧОРТКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Контакти:
48500, Україна, Тернопільська обл.
м.Чортків, вул. Тараса Шевченка, 21

тел. (03552) 2-99-00
info@chortkivmr.gov.ua
Перейти до вмісту